tisdag 9 februari 2010

Prinsessan på ärten?

Nöden har ingen lag.... jag är inte bara blekast på ön - jag är nog mest myggäten oxå. Så, det blev till att ragga efter ett myggnät och det var inte det enklaste och utbudet var blott detta. Ett hudfärgat prinsesstält med sammetsdetaljer. Jo, jo, fint ska det va.
När vi hängde upp det så upptäckte vi även att det fanns ett fågelbo i blomman. Och i morse vaknade jag av att vi fått nya inneboende, ett helt gäng pipande sparvar bor numera ovanför huvudet på mig. Det kanske bara är att gapa om jag blir hungrig så får jag mig ett mål oxå?

Måste även stoltsera med att jag redan varit på ett träningspass på Maries gym och det blir nog så att jag köper ett träningskort där. Toppade det med en långpromenad med vovven längs stranden i morse kl 07.30.




3 kommentarer:

  1. Vad härligt att svänga sina ben till äkta bob marleyrytmer. Ditt liv just nu ser ut att ha börjat härligt. Må gott prinsessan.
    Kramar Åsa.

    SvaraRadera
  2. Äntligen har du fått en rosa el nästan rosa himmelssäng... du hade ju inte det när du va liten
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Va hände med soffan?

    /jeanette

    SvaraRadera